Is de huizenmarkt in een vicieuze cirkel terecht gekomen? Zoals hieronder gevisualiseerd. Hoe worden woonconsumenten verleid om te kiezen voor een nieuw woningbouwproject nu de projectontwikkelaars minder woningen laten bouwen? Is het nu de beurt aan woningcorporaties om het stokje over te nemen en te voorzien in woningen waaraan behoefte is? Hoe komt een woningbouwvereniging of corporatie in contact met haar (toekomstige) bewoners en hoe maakt ze hen enthousiast voor een nieuwbouwproject?
Corporaties kiezen stap voor stap voor nieuwe (multimediale) communicatievormen om huurders te informeren. Virtuele tours door een woning, maquettes van een nieuwbouwwijk of een detail maquette van een woning waarmee de nieuwe bewoners meteen ruimtelijk inzicht krijgen. Aan de beschikbare middelen zal het niet liggen. Woningcorporaties kunnen met hun tijd meegaan en woonconsumenten overtuigen met heldere en aantrekkelijke middelen.
virtuele rondleiding, virtuele rondwandeling, virtuele tours, 360 graden foto's, 360 graden fotografie, 360 graden panorama, 360 graden rondom foto's, panorama, villa panorama, online open huis, huis verkopen, woning verkopen, verkoop huis, verkoop woning, online verkopen, zelf huis verkopen, huis zelf verkopen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten